414Det gör ont att se en "Guds man" som har avfallit.Men det gör ännu mera ont att se en ljum och förvärldsligad "Guds man"!ÄmnenLjumhet Denna punkt på ett annat språk VäljEspañol (original)БългарскиCatalàČeskyDeutschEnglishBasqueSuomiFrançaisHrvatskiItaliano日本語한국어LietuviškaiLatviešuMagyarNederlandsPolskiPortuguês BrasileiroPortuguêsRomânăРусскийSlovenskySlovenščina简体中文繁體中文Tiếng ViệtDokument utskrivet från https://escriva.org/sv/camino/414/ (2026-06-21)